Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Just... away of the daily routine!

Τελικά μου έγινε "συνήθεια" να μην γράφω κ τόσο συχνά! Και ψέμα θα ναι αν πω σαν δικαιολογία ότι δεν είχα χρόνο! Αυτή η ανάρτηση θα είναι λίγο διαφορετική θες να την πεις ημερολόγιο, θες να την πεις χρονικό, όπως θες πες το!

Κ φυσικά θα αναφερθώ στο 4ήμερο 31/3-3/4. Ναι 4ήμερη σχολείου παίζει! Μια εκδρομή που αρχίζει το σχολείο να την "κανονίζει" από τον πρώτο κιόλας μήνα της σχολικής χρονιάς! Κ εσύ αρχίζεις να την σκέφτεσαι 1 μήνα νωρίτερα(ίσως κ παραπάνω)  από την ημερομηνία αναχώρησης!

Πέμπτη, 31-3-11
Ήταν ένα διαφορετικό πρωινό, το μάτι όλων είχε ανοίξει για τα καλά(ότι μπορούσες να ξεχωρίσεις μέσα από τα γυαλιά ηλίου! Αν κ λίγο πριν τις 8π.μ, όλοι οι μαθητές είχαν μια ζωντάνια κ μια ενέργεια άλλο πράγμα! Που αν ήταν μια συνηθισμένη σχολική μέρα όλοι θα ήταν σκυφτοί κ έτοιμοι να πέσουν κάτω από την νύστα!
Δεν άργησε να εμφανιστεί το λεωφορείο, μπήκαμε όλοι μέσα κ καθίσαμε όπως είναι "κανόνας" οι "μεγάλοι" πίσω, οι πιο "μικροί" μπροστά! Είμαστε κ Γυμνάσιο- Λύκειο μαζί τι να κάνουμε.. 34 μαθητές- 8 καθηγητές! Αναλογία φοβερή, είχαν καημό να έρθουν Κέρκυρα!!! Το ταξίδι μας ξεκινάει!
Σταματάμε Γιάννενα, ναι πήγαμε κ στο νησάκι στην λίμνη! Εκεί συνειδητοποιείς ότι οικονομική κρίση τους έχει χτυπήσει για τα καλά! Σε σημείο που οι μικροπωλητές να σε κυνηγάνε στο δρόμο για να πας να δεις τι πουλάνε! Κάτι που σε έκανε να γυρίσεις από την άλλη πλευρά παρά να σου κινήσει το ενδιαφέρον!
Πλατεία Λιστών
Γυρνάμε Γιάννενα, τρώμε για μεσημέρι! Και ναι το μαγαζί που είχαμε επισκεφτεί πριν 2 χρόνια ήταν ακόμα εκεί και είχε πολύ ωραίο φαγητό!
Φτάνουμε Ηγουμενίτσα, παίρνουμε  καράβι κ σαλπάρουμε για Κέρκυρα! Ο αέρας μαζί με τον ήλιο έκανε το τοπίο ακόμα πιο όμορφο κ η κούραση του "κλειστού" λεωφορείου εξαφανίστηκε! Μετά από 1:30 ώρα φτάσαμε Κέρκυρα! Ξεχώριζες από μακριά αυτά που είχες ακούσει για την διαφορετική αρχιτεκτονική κ αυτό που λέμε "κάτι από Ιταλία"
Φτάνεις στο ξενοδοχείο, κ δυστυχώς απογοητεύεσαι γιατί περίμενες άλλα πράγματα σε σχέση με την κατηγορία του! Αλλά σε μια ώρα πρέπει αν είσαι έτοιμος, πας για βολτούλα στην πόλη της Κέρκυρας!
Καμάρες
Κ απλά κατεβαίνεις κ αντικρίζεις μια τεράστια πλατεία, πλατεία των Λιστών, που αργότερα μαθαίνεις ότι είναι η μεγαλύτερη των Βαλκανίων! Περπατάς, περπατάς μαζί με την παρέα σου! 9 άτομα όλοι μαζί! Είσαι μπροστά από τις καμάρες, το χαίρεσαι που αντικρίζεις κάτι διαφορετικό, κάτι πέρα από τα συνηθισμένα. Οι καφετέριες γεμάτες με κόσμο, αποφασίζουμε να καθίσουμε κ εμείς! Περνάει η ώρα γελάμε, συζητάμε. Περνάμε καλά! ( κ 2 σκίουροι μας κοιτάζουν από ψηλά)
Γυρνάμε στο ξενοδοχείο γεμάτοι με φαγητό από τα "γνωστά" fast-foodαδικα! Κ επικρατεί ο γνωστός πανικός με τα δωμάτια, πόρτες άνοιγαν, έκλειναν ώσπου εξοργίσαμε τους καθηγητές. Αλλά εμείς απτόητοι!

Παρασκευή 1-4-11
Μουσείο Ασιατικής Τέχνης
Πρωταπριλιά κ όχι δεν είναι πλάκα το ότι όλοι σηκωθήκαμε, φάγαμε πρωινό κ μετά ακούσαμε τις "καμπάνες" του διευθυντή για την φασαρία που κάναμε το προηγούμενο βράδυ! Αλλά δεν είχε δει τίποτα ο άνθρωπος ακόμα!
Πήγαμε στο Μουσείο Ασιατικής Τέχνης το οποίο ήταν σε ένα καταπληκτικό ανάκτορο, που φανέρωνε τα πλούτη και την χλιδή της Κέρκυρας, εκείνης της εποχής! Ακολούθησε η "ξενάγηση" στο σπίτι του Σολωμού, έπειτα στο παλιό φρούριο της Κέρκυρας καθώς κ στο Κανόνι. Μέσα από την καθηγητή- κινητή εγκυκλοπαίδεια μάθαινες διάφορα ενδιαφέρον πράγματα για την Κέρκυρα!
Το απόγευμα είχε ξεκούραση στο ξενοδοχείο, κ καιρός για μια βόλτα δίπλα στην παραλία! Κρίμα που δεν είχαμε πάρει μαγιό, μια βουτιά θα ήταν ότι έπρεπε! Ο καιρός ήταν κάτι παραπάνω από καλός...
Το ξενοδοχείο είχε γεμίσει, άλλα 2 λύκεια είχαν έρθει! Άρχισε να γίνεται ένας χαμός! (Αυτό το όταν πας εκδρομή να γίνεται αυτή η μετάλλαξη από άνθρωπος σε ζώο, να δείχνεις έναν πρωτόγονο χαρακτήρα κ να "ξεσαλώνεις" λες κ έχεις να δεις κόσμο εδώ κ χρόνια αγγίζει την ηλιθιότητα)
Θέα από το Κανόνι
Παρόλα αυτά, είχαμε κανονίσει το βράδυ να πάμε σε club. "Must" το όνομα αυτού, ένας χώρος γεμάτος με σχολεία, καλή μουσική, ζωντάνια, ενέργεια κ φυσικά πολύ διάθεση. Και πάλι η γνωστή παρέα, μακριά από το βλέμμα των καθηγητών, περάσαμε πολύ ωραία! ( το αστείο ήταν όταν ο  Dj καλωσόριζε τα σχολεία ένα-ένα το δικό μας ήταν το μόνο που δεν ακούστηκε κ τόσο δυνατά) Γυρίζουμε ξενοδοχείο, η κατάσταση στο όροφο του σχολείου μας φάνταζε φυλακή σε σχέση με την ζωώδη κατάσταση που επικρατούσε στους υπόλοιπους ορόφους!

Σάββατο, 2-4-11
Πρώτη επίσκεψη στο παλάτι της Πριγκίπισσας Σίσυ η αλλιώς Αχίλλειο. Άλλος ένας χώρος που έδειχνε την πολυτέλεια μια διαφορετικής εποχής! ¨Επειτα στο μουσείο χαρτονομισμάτων, μία συλλογή από όλα τα χαρτονομίσματα που έχει εκδώσει το ελληνικό κράτος. Το καταπληκτικό ήταν το χαρτονόμισμα των 100 δις δραχμών που είχε την αξία ενός ψωμιού λόγο της υποτίμησης του νομίσματος!Αφότου τελείωσαν όλες αυτές οι εκπαιδευτικές ξεναγήσεις είχαμε άπλετο χρόνο να τριγυρίσουμε στην πόλη, να αγοράσουμε διάφορα πράγματα για να θυμόμαστε την Κέρκυρα, και να κάτσουμε στην σκιά των δέντρων και να απολαύσουμε για λίγο ακόμα την εκδρομή μας!
Αχίλλειο
Δυστυχώς το μενού για το βράδυ είχε ρεμπετάδικο,(κέντρο δεξιώσεων θα το έλεγα εγώ), οπού έγινε το έλα να δεις κ να γελάσεις! Αλλά ας αρχίσουμε από τα άσχημα: φαγητό απαίσιο, μουσική για γέλια όπου στην αρχή ο τραγουδιστής, αρκετών γενιών μακριά μας, προσπαθούσε να μας κινήσει το ενδιαφέρον τραγουδώντας μέχρι κ τραγούδι των Locomondo. Αλλά κ μετά που το γύρισε στα λαϊκά, στα δημοτικά κ στα τσιφτετέλια έγινε το κάτι άλλο.. Κάθε πικραμένος και μη χόρευε με τον δικό του τρόπο, έτσι ώστε στο τέλος να δημιουργηθεί ένα σκηνικό στην πίστα σαν τσίρκο! Πάντως μερικοί το καταδιασκέδασαν, δεν λέω κ εμείς γελάσαμε ( ειδικά με τον χορό των καθηγητών)

Κυριακή, 3-4-11
Δυστυχώς έπρεπε να τα μαζέψουμε κ να να φύγουμε. Καράβι- Ηγουμενίτσα- Μέτσοβο - Σπίτι.
Λίγα πράγματα για την επιστροφή, αν κ αυτή ήταν μια ξεχωριστή μέρα αλλά δεν παύει να είναι επιστροφή στην ρουτίνα!

Αυτή η εκδρομή, όπως κ όλες οι υπόλοιπες πιστεύω θα μείνει για πολύ καιρό μέσα στο μυαλό μας! Κ αυτή η ανάρτηση που μοιάζει κ λίγο με ταξιδιωτικό οδηγό πιστεύω θα βοηθήσει ώστε να την θυμάμαι για ακόμα πιο πολύ καιρό! Βέβαια, με απλές λέξεις δεν μπορείς να περιγράψεις το πόσο υπέροχα κ πόσο θαυμάσια είναι να ξεφεύγεις και να περνάς τόσο καλά με την παρέα. Συνιστώ να πάτε κάποια στιγμή στην ζωή σας στην Κέρκυρα, σίγουρα θα βρείτε κάτι που θα σας αρέσει.

Κρίμα σε αυτούς που τα σχολεία δεν τους πηγαίνουν εκδρομές, οι σχολικές εκδρομές πιστεύω είναι ότι καλύτερο θα έχεις να θυμάσαι από τα σχολικά σου χρόνια(!)

Μία μεγάλη ανάρτηση, για μία μοναδική εμπειρία!